UWAGA!
Awarie podczas uruchamiania najnowszej wersji oprogramowania
ZoomText i Window-Eyes
Zaistniały problem:
Informujemy, że naruszony został cyfrowy certyfikat wykorzystywany do poświadczenia najnowszej wersji oprogramowania ZoomText i Window-Eyes.
W rezultacie w terminie po 26 stycznia 2017 roku certyfikat zostanie anulowany, co spowoduje awarie podczas uruchamiania programów.
Podczas próby włączenia oprogramowanie nie będzie w stanie się uruchomić i pojawi się komunikat o błędzie Windows: „Certyfikat został odrzucony przez serwer”.
Problem dotyczy następujących produktów firmy Ai Squared:
ZoomText Magnifier v 10.10.8 do 10.11.6
ZoomText Magnifier/Reader v 10.10.8 do 10.11.6
ZoomText Keyboard v 4.0.0 oraz 4.1.0
Window-Eyes v 9.5.1 oraz 9.5.3
Podczas próby włączenia najnowszej wersji oprogramowania ZoomText i Window-Eyes, produkt może się uruchomić, mimo że certyfikat został unieważniony. Oprogramowanie antywirusowe mogą wykryć nieprawidłowy certyfikat i spowodować nieprawidłowe działanie.
Powyższy problem dotyczy następujących produktów firmy Ai Squared:
ZoomText ImageReader v 1.2.16106
Rozwiązaniem zaistniałego problemu jest aktualizacja oprogramowania.
Dla każdej z wymienionych powyżej wersji oprogramowania ZoomText i Window-Eyes, których dotyczy problem, dostępne są aktualizacje oprogramowania zawierające wygenerowany na nowo certyfikat. Jest on dostępny do pobrania, w terminie do 26 stycznia 2017, na stronie internetowej: AiSquared
Ostrzeżenie: Wyłączanie opcji zabezpieczeń:
Firma Ai Squared zdecydowanie odradza wyłączenie opcji zabezpieczeń posiadanego systemu operacyjnego, gdyż takie postępowanie nie rozwiąże wyżej opisanego problemu dla produktów ZoomText i Window-Eyes, co więcej może wpłynąć negatywnie na bezpieczeństwo i ochronę przed złośliwym oprogramowaniem.
Podsumowanie:
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności wpływające na problem z użytkowaniem naszego oprogramowania. Zapewniamy, ze dołożyliśmy wszelkich starań, aby rozwiązać zaistniały problem jak najszybciej.
Jeśli macie Państwo pytania lub potrzebujecie pomocy w rozwiązaniu opisanego problemu z oprogramowaniem, prosimy skontaktować się z zespołem wsparcia Harpo mailowo: serwis@harpo.com.pl lub telefonicznie 61 853 14 15