Serwis gwarancyjny
Harpo prowadzi gwarancyjny serwis sprzedawanych urządzeń specjalistycznych. Większość tych produktów objęta jest gwarancją producenta, który udziela nam autoryzacji i upoważnienia do prowadzenia nieodpłatnych napraw gwarancyjnych. Rola producenta sprowadza się w takim przypadku do szkolenia pracowników Harpo, udzielania zdalnej pomocy i dostarczanie części zamiennych.
Serwis pogwarancyjny
Ponadto świadczymy usługi konserwacji i napraw urządzeń dla osób niepełnosprawnych w okresie pogwarancyjnym. Ponieważ wiemy jak ważne są te produkty dla naszych klientów dokładamy starań, aby skutecznie przedłużyć żywotność każdego urządzenia.
W uzasadnionych przypadkach prosimy producentów o pomoc i naprawę urządzeń, ale wiemy, że zwykle wiąże się to z dużymi kosztami. Wysyłki produktów, w szczególności do USA, znacznie podnoszą koszty naprawy, dlatego staramy się jak najwięcej produktów naprawiać samodzielnie.
Jeśli naprawa okazuje się niemożliwa lub nieopłacalna staramy się zaoferować rabat na zakup nowego produktu.
Naprawa zakupionego w Harpo sprzętu komputerowego
Świadczymy także usługi serwisowe w zakresie napraw zakupionego w Harpo sprzętu komputerowego, przy czym w okresie gwarancyjnym przekazujemy go do serwisu producenta.
Naprawa zakupionego w Harpo oprogramowania
Pomagamy także rozwiązywać problemy z dostarczanym przez nas oprogramowaniem. Nasi klienci mogą zawsze liczyć na pomoc wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, którzy często potrafią udzielić pomocy zdalnie, podpowiadają w jaki sposób zdiagnozować problem i jak go usunąć. Chętnie pomagamy rozwiązywać problemy z konfiguracją sprzętu i oprogramowania, wskazujemy jak zaktualizować sprzęt do najnowszej wersji oraz jak unikać najczęściej napotykanych problemów.
Jeśli masz problemy z zakupionymi u nas produktami lub oprogramowaniem zadzwoń lub napisz do nas koniecznie. Spróbujemy pomóc w każdym przypadku.
Serwis urządzeń:
serwis@harpo.com.pl
Pytania prosimy kierować do:
Harpo Sp. z o. o.
ul. 27 Grudnia 7
61-737 Poznań
fax: 61 8531419